" ילדי האינדיגו – הנשמות המוארות מהוות קבוצה מיוחדת, אשר הגיעה לכדור הארץ כדי לשנות את המערכות הפוליטיות, החינוכיות, התזונתיות, המשפחתיות. תפקיד הנשמות המוארות הוא לקדם את האנושות מבחינה אבולוציונית תודעתית על מנת לאפשר לעשות שינוי ופריצת דרך לעולם טוב יותר, עולם המונחה ופועל בדרכי שלום, חופש בחירה ואהבה,
ילדי הנשמות המוארות מסווגים פעמים רבות כמי שסובלים מהפרעות קשב והתנהגות או הפרעות היפראקטיביות.
הם ה- א-נורמטיבי הנוכחי אשר מבשר את הנורמה אשר תהיה נחלת הכלל בעולמנו,
בזמן זה של שינוי התפתחותי (פיזי ורוחני) שעובר כדור הארץ ועוברת האנושות כולה" (מתוך "תכנית על ילדי אינדיגו – ברדיו סול" של: מיכל אור)
השם "ילדי האינדיגו" ניתן להם על-ידי אישה בשם ננסי אן טאפ (Nancy Ann Tappe) בספרה משנת 1982 "להבין את חייך באמצעות צבע" (Understanding Your Life Through Color), שם היא מספרת שהיא הבחינה כי לילדים מסוימים יש צבע חדש בגוון אינדיגו ( סגול כחול – כהה ) בשדות האלקטרומגנטים המקיפים את גופם (הנקראים הילה ומשויכים לנפש האדם אותו הם מקיפים). לילדים אלו מיוחסים כוחות / תכונות מיוחדות, לכאורה, שהגישות הקונבנציונליות רואות בהם בעלי-לקויות כגון הפרעות קשב והתנהגות ו/או היפראקטיביות. על-פי מיסטיקנים ואילו העוסקים במה שמוגדר כ"עידן חדש" ילדים אלו מהווים את הצעד הבא באבולוציה האנושית.
ישנם חילוקי דעות לגבי הטבע/אופי המדויק של ילדים האינדיגו, קבוצה אחת משייכת לילדים אלה יכולות על טביעות (כמו למשל יכולת של קריאת מחשבות). וקבוצה אחרת מייחסת אליהם תכונות קונבנציונאליות וארציות יותר, המבדילים בין ילדי האינדיגו לבין ילדים אחרים (כמו אמפתיה מוגברת ויצירתיות גבוה).
לדעתי, אפשר לראות קשר בין שתי הגישות (כמו שאפשר לשייך את מה שניראה כקריאת מחשבות, לתכונות היותר ארציות כמו אינטואיציה ו/או אמפתיה מוגברות).
את אותו שינויי בעולם שלפי התאוריה של ננסי אן טאפ, ילדי האינדיגו מגלמים, אפשר לדעתי לקשר גם לחוויות השיא והמישור של אברהם מסלאו (מסלאו מדבר בתאוריה שלו על אנשים שחוו חוויות סף מוות או חוויות חוץ גופיות, אשר עזרו להם להגיע לתודעה רוחנית/נפשית/מוסרית גבוה ולראות את החיבורים בטבע ו/או בין אנשים. בעוד שחווית שיא היא חוויה חולפת, חווית המישור היא מתמשכת).
או למקרים שויאנה סטייבל (יוצרת שיטת תטעה הילינג, ומחברת הספר בעל אותו השם) משייכת לרקיע החמישי (רקיע הדואליות = טוב ורע, גמול וחסד), מיקרים שיכולת מיסטית/רוחנית מתפתחת אצל אדם מסוים, בעקבות היחלשות/אובדן של יכולת פיזית (באותה צורה שאצל עיוורים/חרשים/תתרנים אובד חוש אחד, ובמקביל מתחדדים/מתגברים החושים האחרים).
אומנם לפי צילומי הילה שעשיתי לאחרונה, צבע ההילה שלי איננו אינדיגו, אבל עדיין בהיותי בן 11, ביקרה בביתנו חברה של דודה שלי. בילינו אתה יום מלא עניין. היא הייתה האדם הראשון שדבר איתי על ילדי האינדיגו. על פי מה שחוותה איתי באותו יום היא אמרה לי שאני ילד אינדיגו. זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי מושג זה.
כמה מהאירועים שקרו לי בחיים פיתחו אצלי כמה מאותם איכויות שמשייכים לילדי האינדיגו:
אמא שלי מספרת, שבינקותי (קצת לפני גיל שנה) הייתה תקופה ארוכה שבה בכיתי כל בוקר כשהתעוררתי, בכי עצב, מתמשך ולא מוסבר, ולא יכלו לגרום לי להפסיק.
בוקר אחד, מתוך הרגשה של תסכול, אמא שלי חשבה, שאם היא תיתן לי סתירה היא תוציא אותי מזה. היא הרימה את הייד, וקרה משהוא מאוד חריג ובלתי מוסבר. בעיניים יבשות ורציניות, הסתכלתי עליה, ואמרתי בקול רם ובהחלטיות "לא!" אמי קפאה על מקומה. היא מספרת שהייתה לה הרגשה, שיש לי נפש עתיקה, שהתגלגלה לגוף של תינוק.
עוד אמי מספרת, שנולדתי עם היפוטוניה = מתח שרירים נמוך, כך שלא שהתלוננתי על כאבים עד שהם היו בלתי נסבלים.
נולדתי בקיבוץ סער, כאשר הייתי בבית תינוקות המטפלת הודיעה לאמא שלי שאני מתנהג כאילו משהו מציק לי, חוץ ממנה אף אחד לא הרגיש דבר, לא בכיתי ולא התלוננתי, אחרי יום, הדלקת באוזן החריפה עד כדי כך שלקחו אותי לחדר המיון בבית החולים.
למען הגברת מתח השרירים הנמוך שלי (ההיפוטוניה) אמא שלי שחזרה מה שהיא ראתה שעושים במרכז טיפולי לתינוקות של "עמותת חוף הגליל", שהיה בזמנו ברגבה:
היא הייתה עושה לי מסז' עם כל מיני חפצים בעלי טקסטורות שונות כל פעם שהיא הייתה מקלחת אותי – מלופה מחוספסת ועד לנוצות
היא נתנה לי לזחול על חול, חצץ, דשא, פרווה רכה, בחוף הים, על ריצפה ועוד.
כל זה במטרה להעלות לי את הרגישות.
לאחרונה קראתי שתרגילים כאילו ודומים, הם מה שממליצים למבוגרים לתרגל בעצמם, על מנת לפתח חישה של אנרגיות. זה יכול להסביר את מה שקרה לי שנים מאוחר יותר.
בקיץ של כיתה ז' ישבתי מתחת למזגן פועל, כאשר נהיה לי קר מידי עבר בי גל חום, שחיממם לי את כל הגוף. לאחר מכן ניסיתי להבין מה זה היה, כדי שאני אוכל ליזום ולשלוט בתופעה זו.
לאחר ניסיון ותאיה, ראיתי שכאשר אני מכריח את הגוף שלי להפסיק לרעוד כשקר לי, אז אני חווה את החום הפנימי ההוא, אשר את ההתפרסות שלו בגוף חוויתי בצורות שונות.
בעקבות אותם ניסיונות גיליתי את השפעת הדמיון, כאשר דמיינתי דברים מחממים כמו אש, באמת התחממתי.
לבסוף התחלתי לחוות את אותו חום כעוד איבר בגוף, וכאנרגיה שבעזרתה יכולתי גם להקל על כאבים שלי ושל אחרים.
חוויתי את זה הכי חזק במהלך חופשת סקי שעשיתי עם אבא שלי ליום הולדת 18 שלי. במהלך גלישה באחד ממסלולי הגלישה של אתר הסקי שבו היינו, התהפכתי עם הסנובורד שלי, והחרטום שלו נחפר בשלג ונתקע. הדרך היחידה שחשבתי להיחלץ מהסיטואציה הזאת היא להוציא את הרגליים שלי מהתופסנים שחיברו את הרגליים שלי לקרש הסנובורד. אך כאשר שחררתי את הרגל הראשונה מעדתי הצידה בסיבוב, מה שעיקם לי את הרגל שעוד הייתה מחוברת לבורד, ושימשה ציר לסיבוב שלי…כאשר חילצתי את הסנובורד מהשלג, ואת הרגל מהסנובורד, כרעתי ברך בשלג ועשיתי מה שראיתי בטלוויזיה שעושים – הקפתי עם כפות הידיים את המפרק שהתעקם לי, והזרמתי אנרגיה ביניהם. בזמן שהתמדתי בפעולה זו, ראיתי שקל לי יותר לסובב את הרגל במפרק, ושהכאב הולך ונחלש. עד שהזכר היחידי מתקרית זו, הייתה נפיחות מציקה. העלמות תחושת הכאב אפשרה לי לסיים את אותו יום סקי בכיף.
מקרה דומה קרה לי במהלך שרותי הצבאי, כאשר נחתתי לא טוב מקפיצה מעל גדר אשר הייתה עשויה פלטת פח. לאחר שזה קרה, נזכרתי במקרה שהיה לי בסקי, וחזרתי על אותה פעולה, וזה באמת הוביל לאותם תוצאות משמחות.
שנים לאחר מכן למדתי במסגרת לימודי מגמת "הילינג" במכללת רידמן-כינרת, בה למדתי להשתמש באותה אנרגיה לטיפולים הוליסטיים.
במהלך תקופת הזמן של חטיבת הביניים התחילה להתדרדר לי הראיה, בכיתה י' קנו לי את זוג המשקפיים הראשון שלי. מאז ראיתי שכל פעם שאני מרכיב משקפיים אני רואה קו מתאר של אנשים (כמו באנימציה) בצבאים של צהוב וכחול (עם הזמן התחלתי לראות זאת גם על דברים אחרים, כמו צמחים וחפצים). באותו הזמן ראיתי שמה שראיתי כשלא הרכבתי משקפיים (מה שדמה ל"נמלים" שרואים בטלוויזיה כשאין קליטה) לא הופיעו באותו אזור שבו ראיתי את הכחול והצהוב כשכן הרכבתי משקפיים.
פירשתי את זה בכך שהתחלתי לראות הילות (מה שקיבל אישור שנים לאחר מכן, מהמורים של מכללת רידמן, ומלימודי ה"הילינג" במכללה).
במהלך הלימודים במכללת רידמן ולימודים חיצוניים בתטא הילינג השתפרה הראיה הטרנספרסונלית שלי, כך שראיתי במהלך הטיפולים שלי דמויות מלבות, מלאכים שומרים, את מעבר האנרגיה ביני לבין המטופל שלי וכו'.
במהלך הלימודים במכללת רידמן ולימודים חיצוניים בתטא הילינג השתפרה הראיה הטרנספרסונלית שלי, כך שראיתי במהלך הטיפולים שלי דמויות מלבות, מלאכים שומרים, את מעבר האנרגיה ביני לבין המטופל שלי וכו'.
לסיכום, ילדי הנשמות המוארות, ילדי האינדיגו של שנות ה-80 (שאליהם מצטרפים גם ילדי הקריסטל (שנות ה-90, ילדי הנשמות החדשות) וילדי הקשת (שנות ה-2000 והלאה, הדהוד מודרני של ילדי הפרחים של שנות ה-60)) ממחישים ברמה הפיזית/אבולוציונית, שינוי תודעתי שעובר המין האנושי, מהרמה האנרגטית/רוחנית עד התודעה המקצועית/מדעית. שינוי של התחברות חברתית והוליסטיות המכונה "תודעת האחדות". ויש אנשים הטוענים שילדים אלו נולדו כדי להוביל שינוי זה.
ביבליוגרפיה
ויקיפדיה (https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99_%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%92%D7%95#.D7.9E.D7.90.D7.A4.D7.99.D7.99.D7.A0.D7.99.D7.9D_.D7.95.D7.90.D7.9E.D7.95.D7.A0.D7.95.D7.AA)
מקום אור (http://makomor.com/64976/indigo-child-who-they-are)
סיפורים של אמא שלי (מיכל אשל) מהינקות שלי
קורס יסוד של תטא הילינג (DNA 1)
קורס הילינג ד-פסיכולוגיה טרנס-פרסונלית א'